A.R.A

#songoftheweek kali ini adalah Best Friend – Jason Mraz.

“And I know my life is better
Because you’re a part of it
I know without you by my side
That I would be different

Thank you for all of your trust
Thank you for not giving up
Thank you for holding my hand
I’ve always known where you stand

Yes, I feel my life is better
So is the world we’re living in
I’m thankful for the time I spent
With my best friend”

Tadi-nya pengen nulis panjang kali lebar kali tinggi karena dengerin lagu ini jadi kangen sama si gendut. Tapi nanti si gendut zbl (kayak dia bakal cek blog ini aja haha).

Ini entah gue yang belum menerima kenyataan atau apa ya? Haha. kok kayaknya gini amat gue sama si gendut -_- Kenapa gue jadi lebih romantis dibanding laki lu! 😀

I just miss our old routine and your existence near me. Kangen cerita-cerita tengah malem sampe pagi lagi. Sekarang iya sih ngobrolnya juga tetep tengah malem sampe pagi, tapi itu karena perbedaan waktu haha. Gawat deh, gak cocok emang LDR-an. 😀

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s